De Blijstift-nieuwsbrief gaat over de kracht van visuele communicatie: taal + beeld = aandacht.

Nee, het is geen business as usual bij BLIJSTIFT (waar wel?), maar er is genoeg leuks te melden voor een nieuwsbrief. In de meest recente editie (nr. 2):

  • coronaleesvoer,
  • een Blijstift #kleurplaat,
  • en iets over een bureaucratie-vakantieboek.
Blijstift #2: Blije dingen om thuis te doen
‘Een nieuwsbrief! Goed idee Erik!’ dacht ik in oktober vorig jaar. Eén keer per maand, maar alleen als ik echt iets te vertellen heb, want ik ga niet lopen spammen. Maar zoals met alle nieuwe dingen, of het nu nieuwsbrieven of ondernemingen zijn, het is altijd even zoeken. En net toen ik dacht: ’ik …
Blijstift #1 = (Taal+Beeld) x Museumcongres
Het onderwerp van deze nieuwsbrief? De kracht van visuele communicatie: taal + beeld = aandacht! In deze allereerste editie zal ik je aandacht vooral richten op het Museumcongres, waar ik afgelopen week druk heb zitten tekenen.(Mitchell Esajas kwam bij het Museumcongres trouwens uit bij een andere …

Hoe vaak?

De nieuwsbrief komt... als ik iets zinnigs te melden te melden heb. Er is al genoeg spam in de wereld.

Meld je nu aan!