Colin Dobson vult zijn beroep als 'cabby' in met een heerlijk Engelse combinatie van droge humor en een warm hart. Hij taxiet veteranen, en - tijdens de lockdown - de boodschappen voor thuiszittende ouderen. Daarnaast schrijft hij een column voor The Herald en Twittert hij er lustig op los. En zo kwam hij ook op het pad van BLIJSTIFT.

Dobson's hartelijke en oprechte houding was het startpunt voor dit logo, dus de keuze om hem zelf letterlijk het gezicht van zijn bedrijfje te maken was snel gemaakt. Staand achter de open passagiersdeur van zijn taxi helpt hij zijn klanten op weg naar hun bestemming, gesymboliseerd door de cirkel. Dobson hanteert twee bedrijfsnamen, maar zijn service (en zijn persoon) staan in beide gevallen centraal, waardoor een eenvoudige maar opvallende tweede kleur goed werkt voor het logo. En tezamen zijn ze er Brits natuurlijk.

Ook een eigenzinnig logo nodig voor je bedrijf?

voor €249, ex BTW maakt BLIJSTIFT 2 schetsen, gevolgd door een uitgewerkt logo op basis van de gekozen schets. Meer weten? Neem snel contact op!

Let's get visual!